all hearts day - to you

Glad alla hjärtans, folket!

Fredagskvällen på Olerran: Det var GALET mycket folk, jag "debuterade" på golvet och gjorde nog smärre succé (är att överdriva). J.Weiseman kikade in och blev såld på stämningen och folket som hänger där, hon är mer än välkommen att hänga där oftare. Fick en komplimang som drog ner asgarv.
- Kille i 25-30 årsåldern lutar sig mot dörren och säger. "Du vet att jag är läkare och... jag skulle älska att sätta EKG på dig"
Jag tycker så mycket om kollegorna (idag på alla hjärtans får ni en stor puss)

Var rätt trött när jag vaknade på lördagsmorgonen efter lite för lite sömn men glad ändå. Gameday och frulluch inhandlad på ICA innan jag tog tillbaka min plats i bussen, då tvillingarna med bihang gick på senare. Var kul att få lira igen och jag och min linjekollega Elin målade dubbelt bägge två när vi vann med nätta 41-14. 27+ mål - catjing!
Kom hem och var dödens trött, fick sällskap i tv-soffan och blev småtvingad att kolla på skidskytte. Jag uppskattar tydligen inte sporten så mycket som jag borde bara för att jag är född i Närke. Sov underbart gott trots något som tryckte i skallen och racade klockan imorse. Överträffade mig själv med att göra äggröra, bacon och köttbullar och agerade sedan lite chaffis innan mötet med arbetsgruppen.
Nu återstår middag och bio med Mickan, Dojjan och Dannie för att sätta guldkant på denna söndag.
Alla hjärtans känns inte så mycket skit som vanligt...

Min teori om trisslotter på alla hjärtans dag för ofrivilliga singlar visade sig dock vara en riktig skitidé, blev inte en krona rikare.


Kommentarer
Postat av: sofie

det va tur att Mr H fick alla hjärtans frukost ;)

2010-02-19 @ 17:51:40
URL: http://soffansofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0