Fresh look

Wooow woooow wooooooow!

Det har hänt lite nytt, kände att jag behövde ett ansiktslyft och eftersom det inte går att polera en bajskorv (citat: Fredrik Granberg) så fick det bli på bloggen istället.

Stort tack till min webmaster som debiterade mig för 1975:- med valfritt betalningssätt.

  Denne glada karl hjälpte mig så snällt! Tack till PD



Gårdagen var riktigt bra och ingen är mer förvånad än jag som brukar vara som ett åskmoln på alla hjärtans dag. Kvällen blev perfekt med god mat på Pacos, trevligt sällskap i Dannie, Dojjan och Mickan och sedan en bra film. Jag var på helt rätt humör för Valentines Day och att sitta brevid Dannie som lägger asgarv i biomörkret drar inte ner plusfaktorn. Vi satt i mitten, mitt bland skogen av alla hånglandes par. Jag förstår inte riktigt tanken med bio då, men det är ju en fråga som jag ej kan besvara.

Idag är det fix&trix innan det är dags att träffa Lisa och Sara och sedan åka och träna. Får se om det blir en måndagsdöden idag också...

Håll era tummar för mig, och hoppas att jag inte har gjort bort mig som vanligt!

Kommentarer
Postat av: PD

Förbannat att man blev fotad när man sparade ut till djävulsskägget...



Och med valfritt betalningssätt menar jag pengar eller öl. Tro inget annat. Jag är ju för fan gift!

2010-02-15 @ 16:03:09
Postat av: marcus grip

Pröjsa du nästan 2 lax för o få bloggen stylad? Shit, du kunde bett mig hade jag gjort det gratis :D

2010-02-15 @ 16:17:16
URL: http://blogg.marcusgrip.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0