Hangout with mr Ågren

Jo, det är så. En ångestladdad tös med sovande fot i skrivande stund... Jag vet inte riktigt vad det är som klämmer hårdast, men någonting är det.

Försov mig på rasten idag, hade ställt klockan helt galet och vaknade med ett ryck av att Emma väckte mig (som tur var!) Inte sådär jättebra jobbat av Fröken Axelsson som förövrigt inte har en aning om hur länge jag sov nu när det kom på tal.


Surfade in på min valentines blogg (Thereses) och såg så härliga bilder

Saxad från theresejamthed.blogg.se

Sådär glad vill jag också vara tillsammans med mina vänner, det svider det lilla extra eftersom jag var sjuk och satt i mörkret när denna bild knäpptes.


Hade en riktigt mysig kväll igår trots de ändrade planerna, Frida och Jocke är riktiga pärlor. Frida briljerade i köket med viss assistans från mig och Jocke, och sedan tillbringades kvällen i köket med god mat och dryck och trevligt sällskap.

Puss på er två som är så goa mot mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0