liksom glad

Jobbade på dagis igår och det gick finnemang, men barnen bara försvann liksom tiden. Klockan var fem och det var dags att bli upphämtad av spelarbussen då div. 3 match stod på schemat mot Irsta. Vi fick värma upp en kvart i en korridor, sen inne i hall tio minuter kanske och sen match. Vi förlorade och jag tyckte att det var skit med allt trots en okej insats. Jag satte några i golvet i alla fall... Gisse släppte bomben att jag hade gjort 8 (!) mål och det har inte skett sen jag var liten, så jag blev övernöjd. Spelade med nummer 13 på ryggen, är det där det sitter måntro Danielle?


Idag har jag varit på snabb restvax, svettats, lagat mat, provat sommarkläder och gått på stan med min kusin. Råkade bli en del kassar med hem, en klänning, kjol, tröja, två ögonskuggor, två linnen och ett par jeans. Riktiga fynd dock! Det blev snabbmat hemma hos Frida innan vi åkte mot Kumla för att heja på hockey. Tyvärr bidde det förlust för grabbarna i rött ikväll och (H-H-)Håkan höll på att punktera min lunga när jag hälsade efter matchen, men jag är nöjd ändå.

(Okej Frida, j-----ligt nöjd!)


Mycket dags att kika resa nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0