Lisa's back

Blev väckt på ett läskigt sätt imorse, drömde att Dojjan stog och skällde på mig och jag vaknar precis som jag ska till att springa därifrån gråtandes. Why Dojj, why you yell at me like that? Hade fått ett inte helt hundra sms heller och blev uppringd med förklaring av Mickan som inte hade fått en underbar morgon direkt.

Jag har träffat Lisa en sväng, underbara tjej. Fick ett jättefint armband och halsband från massajernas underbara smyckeskultur och en lång (men ändå kort) utläggning om resan. Mycket mer finns att berätta! Hon är förövrigt pissbrun och så jävla snygg. Inte för att hon åkte iväg och var ful men nu var det något magiskt... Kul att jag omger mig med snygga vänninor (och en och annan snygg killpolare också iofs)

 (Jag var tvungen att ta en bild när t o m Lisa ser lite blek ut)

Som jag har saknat den här tjejen och så drar hon iväg igen. Kommer hem i början av juli...



Jag har lite ågren över vad jag egentligen gör här. Jag är inte ute och jobbar eller reser någonstans, jag jobbar ju knappt här hemma. Jag har inte flyttat hemifrån (fast nu vill jag det mer än någonsin) och jag äventyrar inte ens speciellt mycket på hemmaplan. Tränar, äter och sover 11½ månader om året känns det som... Känns det värt? Skickade en efterfrågan på ett par vita dosor i samma variant som de röda jag köpte för ett tag sen, då finns de inte såklart - straff på straff på straff (mina i-landsproblem)

Idag ska jag vaxa mig igen (underbara smärta) för att minska luftmotståndet till morgondagens match. Ja, nu får vi se hur det går denna gång, är iaf taggad till tänderna av många anledningar. Jobbar på O'learys ikväll också, kanske får ett psykbryt tillsammans med Emma framåt 2-tiden inatt - vem vet?


Later skater, ska reparera förhållandet med min mor och gå in på banken....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0