omstrukturering

På tal om min vikt...

Dagens på dagis:

"Pippi är typ starkast i världen. Hon kan lyfta sin häst! Kanske kan hon till och med lyfta dig Anna"

Tack för den!






Har idag, som ovan kanske hintar om, jobbat på dagis där smittan härjar fritt. Nyast insjuknade: Mikaela med B, aj aj. Fick ett sms av Therese som lyfter årets ångest-dag mången hack i mina ögon när hon styr en härlig kväll i biomörkret. Jag hatar förövrigt denna dag och har nu hatat den i över 3 år, lonelyness rules! En dag då ALLA kära par verkar infinna sig precis där jag ska vara och att inte hålla handen verkar vara något straffbart. Har bestämt mig för att satsa på att skrapa trisslotter på söndag, tur i spel - otur i kärlek. CATJING!

Det blev inte den onsdag som var lite tänkt, utan det blir istället tacos och mys med mina hobbypäron Frida och Jocke. Det var längesen vi hade en ordentlig familjekväll och nu måste det ju firas att de har hittat och ska flytta in i gemensam lägga. Jag bara hoppas och utgår ifrån att dotera får en säng, om än hopfällbar.

Jag gjorde (bara sådär i förbifarten) en otroligt pissnödig träning igår, när jag verkligen skulle behövt vara bra! Känns inte kul alls - synd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0