same ol' same ol'

Först och främst så tackar jag återigen PD för hans gedigna arbete. Och tar därmed tillfället i akt att svara på mina två kommentarer:

Mackan: Klart han inte tar betalt, han är ju en hedersman som bara tycker om sina vänner och vill smita från vanligt arbete när en söt flicka ber om hjälp.

PD: Se ovan. (Klart det blir en öl eller 5, kanske t o m en GD)

 

Idag åker Lisa igen, 4,5 månader. Jag kommer sakna dig igen och tycker faktiskt att det här med att du ska komma hem och åka igen är lite svinigt när man har vant sig att du finns några hundra meter bort.
Tur att jag har Pettson att sakna dig tillsammans med, du hörde ju hur bra vi var på det.
Citat från gårdagen: "Jamen jag kunde väl säga nej! Jag var ju full!" Känns lovande...


Hittade en riktig guldgruva när jag letade lite bilder igår, så jag ska smacka upp några här då och då tänkte jag. Mycket nöje!



Mycket fräna, syskonen Axelsson



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0