slutet på veckan

Söndag och ännu en vecka går mot sitt slut, jag brukar inte vara ett fan av söndagar eftersom de är dagen före måndag och en dag som oftast avslutar en skön helg. Men idag är jag av annan mening, jag vill ingenting annat än att den här veckan ska vara slut och jag får börja på en ny fräsch vecka.

Jobbet på Olerran var som vanligt roliroli, jag blev som vanligt lite lätt folkilsk framåt kvart över 2-halv 3 (stackars Elias och Erik), Emma förgyllde, kollegorna bringade glädje och ett par kommentarer från gäster som klingade fram asgarv. Kort och gott - en vanlig fredagskväll. Jag blir lika glad varje gång någon kallar mig vacker, oavsett om de har sett för långt ner i glaset och känner mig. Vacker är ingenting jag är bortskämd med att höra, men one more time i fredags.

Lördag och lek stod på schemat, men först Stadium outlet och två par nya skor och en alldeles för stor, men fin, tröja. Sedan var det hoppborg på schemat och filmer och kort kommer komma inom kort. Kollade på det igår, och vi är inte friska. En timmes hoppande orkade vi med, sen var vi för trötta och svettiga för att fortsätta. Lekte då lite med Wilson som sprang runt i sin gåstol innan dubbel-Dna åkte för matintag och jag och Jessica satte oss i bastun.
Kvällen spenderades i mysbyxor hemma hos Frida med sushi, chirre, cola och film. På det hela en kanondag!



Idag är det match mot Irsta, mitt största problem nu är:
1. Hur ska jag komma till samlingen?
2. Hur ska jag få med mig mat?
3. Kan jag stilla adrenalinet någorlunda?


Later skater

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0