Lätta på locket lite...

Jag sög tag i dagen igår, tyckte jag. Toktränade och gick ut på en lååångpromenad i solen. Var på otroligt ruttet humör trots det vackra vädret, blev inte bättre när jag inte skulle få mysa på kvällen och jag tyckte att karma har straffat mig nog. Kom på att jag hade spontanbokat en frisörtid på tisdagskvällen och åkte till frissan, klippte av mig x cm och kände att någonting ändrade sig iaf. Köpte present till kusin och armband till mig själv på Embracedesign innan jag skulle ta mig till bilen och åka till Christina. På vägen möter jag två män med 3 barn, männen är kanske 40+ och av utländsk härkomst, när jag ska passera så låter den ena "kss kss kss" samtidigt som det känns som att han klär av mig med blicken. Humöret som legat och pyrt under ytan bara brister och jag ger honom en ordentlig utskällning om att jag inte är någon jävla katt och han är alldeles för gammal för att hålla på sådär när han har sina barn med. Någonting ditåt och sedan marscherar jag iväg... Så mycket för tålamod och lång stubin.

 Riktigt svinförbannad blev jag...


Hade en kanonstund hemma hos Christina med henne och Wilson, vi pratade om det som är just nu och hon hjälpte mig lite med tankarna. Vilket toppenklipp brorsan gjorde när han träffade henne, jag är så glad för dom! Dagen verkade ljusna ytterligare när 3xH kanske kunde avsätta lite tid på kvällen för mig och jag fick hetsa hem för att göra mig iordning för Mallans lilla get-together.

Svängde hem till hunken när han hade landat efter jobbet för att mysa framför OS, kollade på skidsprintstafett-diverse och tyckte faktiskt att det var bra. Är lite orolig för vad han har för inverkan på mig när jag tycker det är bra med skidor... Högg djävulen i hornen och tog upp min "rosa elefant", var lite jobbigt men jag tror att det blev bra. Jag ska ta dagen som den kommer - ge det ett gott försök. Jag fick sova underbart skönt i alla fall och ska idag träna (x2?) promenaden är avklarad, städa x2 och fortsätta med reseletandet. Resebyrå imorgon, kan inte med dessa sajter längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0