preppar för en comeback

Gårdagens städning gick betydligt lättare än senast, kan kanske ha berott på utomstående omständigheter som lite för mycket träsmak - eventuellt. Träningen var en saga för sig, coaches har börjat anamma "stoneface" på riktigt och svetten lackade som aldrig förr.

Jag blev uppringd för arbetsintervju på måndag också, hoppas på det nu! Ska hunken få rätt, ska det lösa sig dirr? Isf har han kommit närmare en plats som livsguru.
På tal om livet så ska jag bitchslapa mig själv tillbaka till där jag ska vara, jag vet inte vad som har skett den här veckan men det är så ovärt. Speciellt nu när jag har lite mer kött på benen gällande "min rosa elefant" och har nästintill tagit ett beslut om det som känts jobbigast. Det kommer inte gå över en natt, men självövertalningen är i full process. Jag blir lite less på mig själv när jag nojjar över en grej som får mig glad egentligen, så jag ska försöka låta det vara. Fick ju bara glädjande i onsdags - egentligen.

Idag ska jag till resebyrån med Pettson - sunshine
Träffa Emma tidigare på jobbet för att äta - mytche bra (och hålla regnet borta)
Jobba en allnighter på Olerran


Imorgon ska jag leka, i ordets sanna bemärkelse, tillsammans med mina vänner. Hoppa hoppborg och gunga takgunga - spela lite sport. Kvällen är vigd åt mys med min pärla Frida som är en ovärdelig flytväst åt mig i stormiga tider. Eventuellt får vi utökat umgänge i form av bigpig T och Mallan kanske.



saxad från theresejamthed.blogg.se


Mallan: Ska du göra nåt kul i helgen Anna?
Anna: Mjaa, hoppa hoppborg och leka. Eller vad menar du?
Mallan: Ja precis (menande leende)
Anna: Vill du hänga på eller?
Mallan: Ja, jag väntar ju bara på en inbjudan
Anna: Ja, du får ju självklart vara med. Det var ingenting tokstyrt direkt.
Mallan: Nej, men du jag kom på att jag kan inte på lördag.

En sån där som var grymt rolig där och då, de som närvarade kan tänkas dra på smilbandet även vid detta taffliga försök till återgivande. Och allt är väl värt för ett leende....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0