Who's the man?

Martin Björk, that is!



Nu är jag tillbaka i vardagen efter en äckligt lång, tråkig och ovärd sjukdomshistoria. Veckan drog igång med dödsträningar för mitt stackars otränade arsle, och de stackarna som redan fått genomlida detta helvete x antal ggr innan var väl inte så jättenöjda heller kanske. Men, skönt att vara igång!
Har jobbat lite på dagis (gick toppenbra trots mina sömnsvårigheter i tisdags) och idag är det jobbsök, massa fix&trix innan lillprinsen kommer hit och jag ska dra iväg till jobbet.

Match imorgon mot GT, 15 spelare kallade varav en får gå av planen och slita läktare efter uppvärmningen... Fingers crossed! Blir jobb även på lördag kväll så det ska mycket till för att ha sömnsvårigheter på söndag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0