skojar inte

Nej, jag skojar inte. Jag är svindålig på att uppdatera min blogg nuförtiden, har fått nån sorts dataskräck tillsammans med en imaginär tidsbrist som gör att jag inte hamnar här så ofta. Jag inbillar mig att jag skulle vara tokdatafreak om jag fick ha datorn i sängen - men vem vet.

Och nu till det mest patetiska, jag uppdaterar så sällan och nu ska jag göra det bittert också!

Jag är ledsen. Jag trodde någonstans att jag kunde lita på dig, jag började skruva på mig för att jag tyckte att det blev lite mycket men jag höll ändå kvar och ville ge det ett försök. Då klipper du bara - direkt. Och jag känner mig som en toalettstol. Fan fan fan att man ska vara så otroligt jävla lättlurad. Och nu börjar jag såklart tjuta när jag ska förmedla lite känslor på pränt. Man kan ju tycka att en förklaring inte är för mycket, men vad vet jag?


Ingenting blir heller bättre av att jag efter skitonsdagen med två pissförluster blev sjuk och ligger hemma med feber, tjejerna går ut (något som inte händer många gånger om året) och jag blir bara så less.



Nu lägger jag ner.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0