friday, I'm in love

Jag samlade kanske inte full pott bland vuxenpoängen i onsdags, jag föll för grabbtrycket och hängde på ut. Och glad är jag för det! Grabbarna bjöd på extra allt, helt underbara killar. Jag och Claes bytte tröja - en "typisk Anna" har jag fått höra... Stötte på Jessica och Malin ute, men de signade av på nattbad. Claes hoppade först i vid Harrys och sen badade vi alla 4 i stadsparken innan det blev efterfest och mat. Att sova som en sardin, kommando, i jeansshorts önskar jag ingen jag tycker om...


Vad gjorde vi egentligen?

Mådde sisomsådär på torsdagen när jag städade ur lägenheten och pussade på kissemissarna, lämnade nyckel till pettson och åkte hem för att hämta badkläder. Plockade upp grabbarna som hade gått på ölen igen och åkte till g-vik för att göra Maria sällskap. En härlig dag i solen innan det molnade ihop sig och det var dags att cykla hem för att göra mig klar för jobb på travet med Dannie. TOKSVETT och fick massa skäll bland korvar, burgare och pommes med en ful keps på huvudet - SÅ ska en bakisdag avslutas!


Svimfärdig tvingade jag mig att fixa med lite grejer innan jag stupade i säng - till gossarnas stora besvikelse...



Idag blir det en tripp till Askersund och bukens stuga/hus/mansion med lite härliga människor. Tror att campinggarvet kommer ligga som ett täcke över östergötland inatt...
Imorgon stads-hus-fest med en toppenklase donnor och kanske lite karlar innan vimmelfotografen skall trakasseras igen.
Åker troligtvis till Arvika på söndag för kvalitetsdagar med min pärla Sofie och toppengossen Robin - happy times!


/midsommar-reunion


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0