fridayblast

Äntligen fredag!

Jobb x2 idag. SportSupport och sedan till kära gamla O'learys för att misslyckas brutalt med att servera once and for all. Jag tror dock att det vänder idag och att jag leker mig igenom kvällen, hoppet är det sista som överger en!

Träning/mat/bio med Dannie igår var en hedersam dejt efter en riktigt sunkig eftermiddag. Allt gick emot mig från det att jag lämnade norr. Men träningen gick bra, maten var god och filmen riktigt bra. Man kan ju inte stå emot att bli lite filmdukskär i båda grabbarna, vampyr som varulv. Ögongodis är inte att förakta ibland!
Blev förföljd hem av två grabbar i en bil, ingen hit speciellt efter att jag och Dannie pratat om farorna med Örebro på nattetid. Hård puls när jag äntligen kunde hoppa i säng.

Imorgon vankas en underbar lördag i goda vänners lag, och det ryktas om ögongodis DELUXE på nära håll. Mamma skulle vara såå avundsjuk om hon visste att jag ska spendera en hel dag med drömhunken i badbyxor och våtdräkt.


Soffan kommer hem imorgon, inte hem till mig men hon kommer till landet igen iallafall. En smula närmare och då vet jag iallafall att hon kommer må bra och vara glad. Det är plus, stora plus!




Jag har väl aldrig ljugit och sagt nåt annat än att jag upplevs bäst live?

/Spegelkrossarn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0