Massa egentligen - onödig blogg

Finns sååååå mycket egentligen, men jag orkar inte ens hälften.


Jobb på travet igår, körde baren med en tjej som heter Josefine. Bra dricks och huggx4 på 19åriga pojkar, bra för mig? Jennifer och Mickan jobbade i korven, trodde McDonaldsAbbe skulle få tokhets på tempot och likaså speedoMickan. Men de överlevde och cashen trillar in...

Idag lördag och massa fixande hemmavid. Eller en del blir gjort i alla fall...

Ikväll blir det fest (skräll - nej!) Fricken har tagit ledigt, Pettson ska med o Månsan har vaknat till liv i Örebros djungel. Kan Dojjan hålla fanan högt efter förra lördagen, det återstår att se.


Jag skulle egentligen åkt till Linköping denna helg för fantastiskt häng med massa sköna tjejer som man inte ser mycket av nuförtiden, men så skulle jag jobba igår och så har mitt huvud strulat till det för mig själv och jag trodde att jag gjorde rätt. Men, jag får fortsätta lära av mina misstag. En enda lång läxa känns det som, så snart är man kanske fullärd.


På måndag börjar allvaret, jobb och idrottshuset. Det senare är oklart i vilken form, jag och mitt humör.



    

Är det dags att hitta magrutorna och skaffa sig blåmärken igen?

Kommentarer
Postat av: Anders

Rolig blogg du hade ;)...Jo det är mycket kanske, kanske inte för mig med....Men snart måste man ta o bestämma sig!!



Ha det fint!!

2010-08-01 @ 13:38:33
URL: http://budweiser.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0