Statuscheck

Ett gigantiskt långt inlägg skall komma, det är ett löfte. Men min sinnesstämning just nu plus tröttheten ger mig utrymme för en snabb statuscheck bara...


P&L var off the hook!
Penisfinten gjordes och likaså dess uppföljare
Dojjan pinkade revir
Helium roade oss alla
Patte var Mackans cykelmarodör
Jag fick pojkvän
Skurtan stöttes på, på gott och ont
Jag träffade TP, underbart kul!
Dannie fick beundrare med dåliga raggningsrepliker
Vi blev superhjältar på superherocamp 2010, dubbade av Captain Awesome

Jag saknar Sofie
Jag är på lite konstigt humör
Jag bor i lägenhet i 2 veckor nu, fest!
Frida och Jocke kommer hem inatt
Träffade min hjärtevän Lisa igår och fick en kanonsnygg klocka, underbart att ha henne hemma igen!


Dags för godnattsaga då jag ska träffa Dannie på gymmet kl 8 imorgonbitti. Puss på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0