Vad göra?

Jag har lite små-ågren vad jag ska sysselsätta mig med i helgen. Jag känner att jag å ena sidan har varit borta hela sommaren och borde egentligen ta itu med väggfärg, golvlägg, möbelletning och resten av mitt liv. Pengar borde hållas i också om jag ska ha råd med min båt och att muta en karl att vara med på kärleksbilder med mig nästa sommar. Å andra sidan är det nästan sista helgen jag kan göra någonting innan handbollen drar igång (trots att jag inte kan vara med) och tar alla helger. Vad göra?

Huvudgymnastik?

Hemstad eller huvudstad?

       

Öret                                                               Estockholmo




Pssst, nämnde jag förresten?
Åh, dessa hemlisar

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad är problemet pöting du lever bara en gång.Men du använd POLOTRÖJA om du ska till stockholm.Puss o Kram ha de.

2010-07-23 @ 19:31:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0