ännu en ny vecka

Lördagen visade sig bjuda på godsaker i flytande form, goda vänners glada sällskap, roliga lekar och en utgång som skrev historia. Jag hoppas i alla fall att den gjorde det, för kul var det. Kanske lite överroligt för fröken Axelsson, men ändå skötsamt måste jag ge mig beröm för. Kunde varit värre...

Söndagen var väl en mindre rolig historia, jag var rätt trött efter veckans uteblivna sömntimmar och det slog fint ut efter lördagskvällens festligheter. Kvällen bjöd i alla fall på snabbhetsfika och SATC 2 tillsammans med Frida och Soffan. Fick ett bra snack med mammaF på hemvägen också, satt fint i den ljumna skymningen.

Sällskapade lite med päronen innan sömnen slog till igen och vem är jag att säga emot JohnnyB när han kommer om kvällarna?




"Alla tjejer som rider på Gyllene Tider" Lite livsåskådning en måndagskväll innan milen väntar med Dannie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0