ÄNTLIGEN lördag 12/6

Träningen i torsdags blev lite mardröm, blev lite övermycket och man sväljer för mycket ibland.

Fredagen är avklarad, och det har aldrig varit så skönt att bli av med en fredag. Avslutade med Soffan, Robin och Skurtan. Vi hjälpte Soffans bror att flytta in lite grejer i sin nya lägenhet nu när han ska bli farbror blå i Linde, och vilken lägenhet! Den var så otroligt fin att jag blev lite sur... Fortsatte en degkväll i soffan i Solhaga innan jag fick skjuts hem i regnet. Har ett väldigt jobbigt beslut att fatta, så jag kanske väntar med det.. Nu ska livet levas!

Dagen är lite utav ett mysterium, men nåt skoj ska jag göra. Synd att vädret suger när det är helg...

Låt tillägnad mina pärlor
Me love you longtime


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0