Baksidan med att vara "vuxen"

Tog mig igår till tandläkaren (någonting jag hatar f ö) och jag ska såklart tillbaka trots "jättefin munhälsa och fräscht tandkött". Jäkla skit! Det kostar ju aset också! Jäkla tur att jag signat upp mig på extrajobb, så jag inte sitter helt barskrapad. Kom på mig själv med att småflinga lite med tandläkaren igår också, visst att han var snygg men han gräver ju ändå runt i munnen på mig. När han säger "vilket fint bett" så svarar jag "åh, tack. det här gamla..." Jag kom på sen att jag hade dubbeldosat lite igen, vilket får förklara mitt lössläppta beteende denna gång. Skönt att kunna skylla ifrån sig!

Åkte till O'learys för lite jobbdiverse, gick väl bra med allt. Tog mig tidigt hemåt för att slänga upp benet i högläge, hann hälsa på bror som satt med hela laget där nere. Mycket fina nyförvärv iår! Lil'sis gillart!

Packade lite igår, blev serverad jordgubbar när jag satt ute och läste av min gudomliga mamma och gick sedan o la mig i bra tid. Mycket som ska pysslas med idag innan bilen mot Leksand avgår. Kommer bli en finfin tripp med hobbypäronen Frida och Jocke, samt Gurra "dansar som Jackson" Aldemar. Väl där väntar 6 glada hockeygossar på vårt sällskap, samt muschemännen som jag korsade väg med på Rhodos. Mycket, mycket, MYCKET bra känsla på den här helgen, trots mitt halta ben.

Ska se till att byta jacka o krama om Soffan idag också, kommer säkert hinna sakna henne (o hennes andra häft) under dessa fyra dagar ska ni se...



Nedräkningen har nått : 7 dagar






Denna überhunk till karl fyller år idag! Grattis Jo-Foe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0