För-fredag

Idag tog vi fredag, jag och Richard. Båda två är lediga imorgon (läs idag) och vi spenderade lite tid på lunchen med att spana rumpor som blottades under uppblåsta kjolar. Tur man är en sån flickig flicka.

Jag och Frida som ingen av oss var i skick att träna skulle ha en mysig picknick och prata lite välbehövligt, planerna omstrukturerades litegrann och vi tog oss upp på stan istället. Träffade på Jossan och Calle, nåt som jag blev mer än glad över då jag inte sett dom på länge. Linköping för mig i sommar, yes!
Vi placerade oss på O'learys uteservering och fick snart sällskap av Dannie och Dojjan. En sån härlig kväll tillsammans med mina vänner, man känner livet i sig!

Helgen är späckad av roligheter!

Kusin Malin och Jullanpullan Nilsson tar studenten imorgon, och jag ska vara på plats. Hade gärna hängt en ros runt Jossans hals och nypt hennes pappa i tutten också, men jag kommer aldrig hinna. Troligtvis en riktig pangkväll med ett brutalt skönt tjejgäng på kvällen om inte gamla klassen kallar, då måste man ställa upp.
På lördag ska jag glassa och försöka bli fin, utgång på kvällen och kanske mat hos S&R innan det vankas drinkfix deluxe med Dannie.
På söndag ska jag till Sthlm och flyga drakflyg/segelflyg vad det nu heter... Big ups, trots att jag kommer dö!





Anna Rosing säger godnatt (bild tillfixad av min favoritAnders, favorit trots bilden ska tilläggas)

Kommentarer
Postat av: EMMA

Det samma min sköna! Å lika härligt att se dig idag, om inte härligare! :D;) Du är en av dom skönaste personer jag vet! <3



Hahah! Jag gav honom en helkroppsvaxning inför helgen, len å fin! Grrr!



Puss å tuss!



-Vodki!

2010-06-04 @ 02:08:12
URL: http://egolife.blogg.se/
Postat av: EMMa

HAHAHA fy fan vilken jävla blid btw! Hahahaha tog ett tag innan jag koppla! :P

2010-06-04 @ 02:08:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0