Helgens bravader

Jag tog en riktigt självpinande promenad i fredags, hade håll i 7 km men tänkte späka mig själv som straff för att jag tjockade till mig så mycket på två veckor. Sedan var det dags att rusta för student!

In i trängseln vid Rudbeck för att höra min kusin presenteras: "Hon är skönheten själv, Malin Franzon" och fick hänga rosor på henne och Robin. Tur att jag garderat mig med stora spegelglasögon eftersom jag grät som ett barn, hård som jag är. Kollade på kortegen och ville ingenting hellre än stå där på flaket med SPIA5 igen och leva som en kung.

Hets till Kumla för efterlängtad och underbart god mat hos Franzons och sedan race till Garphyttan för att fira Jullanpullan Nilsson på hennes student. Hon var i toppform! Mycket trevligt och jag och Linnsan inspekterade vätskeutbudet. Kilade in till stan direkt eftersom jag hade glömt nyckeln hemma och mötte upp töserna på Satins uteservering. Hookade med Challe och Jon senare och Pettson slöt upp. Vi beslutade efter drink på lärkan att vi skulle ta Pettsons Ritz-oskuld. Trippade runt med studenterna senare utan att hitta kusin, fick anti-våldssällskap och sov ynka 4 timmar.
Frissan på lördagen och höll på att somna sittande i stolen, ut till Täby för att se pappa flyga segelflyg, hem till S&R för fika tillsammans med 2 sätergossar och en nybliven sthlmare. Hem och iordningfix innan det bar av på järnhingsten till sörby och grillning med vidare slutmål Strömpis. Tusen folk, massa man kände och mycket ryck i armen, om man ska kalla det så. Fick mig en uppläxning av en kille jag inte känner om hur jag är under vår måltid på BK, innan jag åter cyklade hem för en nattsömn på 4 timmar.

Åkte till Södertälje med mamma och Soffan på söndagen för att flyga skärmflyg, så grymt jävla mäktigt! Tusen tack till er pärlor som gav mig presenten och tusen tusen till mamma och Soffan som följde med mig.
Avslutade dagen hemma hos Sofie och Robin med underbar grillning och Rambo. En rejäl blåsning av Skurtan gjordes också, men jag var nog lite bakismjukis för jag tyckte så synd om honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0