onsdag, mitt i veckan

Tog mig en myskväll med Soffan igår, en tjejfilm som inte slutade där Soffan ville att den skulle. Jag vet inte, är rätt delad när det gäller killar som är svin sådär. Men man blir väl färgad kanske... Kråkhelvetet som skrämmer slag på stackars Alice härjade hela kvällen, så snart är det dags för Sara "fågelterminatorn" Pettersson att åka och göra ett jobb...

Har sovit hur illa som helst inatt, och det är jag inget fan av. Gillar att sova och sova underbart bra, så jag krossar tummar och tår för en god natts sömn kommande mörkertimmar.

Jobbat lite hemifrån idag och varit iväg på lunchmöte, börjar väl fixa till sig mer och mer nu.


Idag? Vem vet? Kan fortfarande inte gå ordentligt, tränar gör man ju. Det går ju inte att undvika...




Detta var inte igår. Kläderna, pooserna och "dansen" - dagens leendemakare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0