Prillewippmätt!

En dag på nya jobbet som gått bra, är helt full i skallen med siffror men har ju en riktigt bra guru. Assistent kan vara min grej alltså! Mycket snack idag, blir mer action imorgon och det återstår att se upplevelsen efter det. Tror på bra!

Fått toksöta sms idag, sådär så man är glad resten av dagen. Jag gillar de (á la iJOLA)

Mamma och pappa kom hem idag, helt gudomligt! Trodde man knappt att man skulle säga, så skönt som det är att vara ensam men nu har jag haft brutalsaknad efter dom och det var helt underbart att krama om dom igen. Har grillat och ätit tokgod mat med lite aningar från min greklandsresa i tsatsikin och salladen.

Har pratat om respektive resor och ska nu eventuellt ut och gå... det här håller inte!




Signaturdansen kördes såklart på Toxic   (Liiiiiaaaaaaaaaaaan)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0