Sommar!

Ja, det går ju verkligen inte att förneka. Det kändes som ett lagbrott att sitta inomhus idag, trots att man smälte bort när solen gassade på en "kontorsklädd" kropp.

- Gjorde första dagen på provanställningen idag, kommer nog bli bra! Fick mig en väldigt fräsch jobbfån - big ups!
- Käkade en sollunch-speed-deluxe med Jessica och T som åskådare.
- Hann slänga mig i en badenbaden för powernap innan jag skulle ner och hälsa på träningen
- Grät en skvätt eller två - känns helt fel
- Sushi och DH hos min kära Frida


Imorgon kommer päronen hem, har saknat dom till max!

Helt otrolig känsla att cykla över stan när det är folk överallt, solen lyser och värmen håller sig kvar långt in på kvällen över överfulla uteserveringar. ME LIKE!
Denna sommar ska jag leva.


Blir ju lite kär
. . .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0