tabletterna flödar

Vad som händer?

Nyopererad, blev en heldag igår eftersom jag fick så ont efteråt och fick ligga kvar för massa massa smärtstillande. Tillslut tog mitt tålamod slut och hungern tog över, jag sa att jag mådde bättre och fick åka hem och äta.
Felet var korsbandet som UffeG sagt i många år, lite småtrådar som var av och hade kapslat in sig som kan göra att knät svullnar och låser sig. Pill och plock från farbror doktorn så var det borta.

Alla tummar upp för Läkargruppen, det absolut bästa och trevligaste stället jag varit på gällande vård. Obeskrivligt bra, och jag upprepade gång på gång att "jag ska aaaaaldrig mer åka till USÖ" varpå mamma förklarade gång på gång att "det kan man inte välja så riktigt Anna". Morfin är inte intelligenshöjande direkt. Tack till alla som ringde och skickade sms under dagen, ni är guld värda!


 - Min nya mobil har kommit, ska hämta ut den snart. Bort med alla gamla sms som sticker till i hjärtat (som jag inte har hjärta att ta bort, tönt som jag är) och utrensning av nummer, är bra för "mitt nya liv".

 - Min vän, "den heta" rör om i grytan just nu kan man säga. Skapligt hon gör!

 - Leksand bokat, betalat och klart! Kommer bli aaaaaaaawesome! Fast jag är lite less att missa min egen idé med lekar på gärdet faktiskt.

 - Snart dags för Peace and Love, Månsan som förste mojitomaker kommer få det svettigt om öronen och Borlänge lär börja rusta upp sig. Danielle the Spaniel har redan lagt sig i träningsläger med 2 fina helger bakom sig nu...

 - Blir nu en myskväll med Sofie och Robin, underbara människor. Imorgon kalas för min prins och sotarfest på kvällen, wo wo wo woow.




Fasters ögonsten, redan 1 år gammal!




Snart dags igen, livet!

Kommentarer
Postat av: Den heta

Kommer göra succe..... smguld smguld!!

2010-06-19 @ 09:47:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0