Tillbaka!

Ja, nu har jag varit bra dålig de senaste dagarna som min kära vän Soffan sa till mig igår. Blogwise, that is!
Jag har iofs inte varit så himla bra i övrigt heller eftersom mitt idiotknä inte vill ge med sig. Men starkast står jag och jag ska vinna kampen! Var tillbaka till läkaren eftersom det fortfarande gör så ont och han lugnade mig, det var skönt.

Många dagar har gått men det har väl inte hänt jättemycket pga min totala oförmåga att vara som vanligt med högläge och tablettrus. I fredags hade jag en mysmyskväll med mina favvisar Sofie och Robin. I lördags var det kalas för min lilla prins, och han har blivit så stor. Det har hänt massor på den månad jag inte sett honom, självklart fällde jag några tårar när jag såg honom gå för första gången. Och kanske ännu en när han satt och kladdade med sitt livs första födelsedagstårta.
Jag totaldäckade i soffan och att åka på sotarfest blev det inte tal om, istället åkte jag åter hem till Soffan o Robin där Arvika hade invaderat och jag fann mig själv sitta mitt i "Smala Sussie". Mycket trevligt, trots att jag hade kräkont och inte orkade vänta på skjuts utan tog en taxi.

Så har det mest varit, ont och högläge, tabletter, en mamma som har säkrat en plats i himlen flera gånger om, jobb när jag orkat med och massa sova.



Snart åker vi till Leksand, det kommer bli legendariskt! Imorgon, så snart jag tillåts, rullar bilen till dalarna och helgens äventyr.


P&L närmar sig och med den örebroinvasionen som ser ut att vänta kan det inte bli annat är sinnesmagiskt (copyright David Lundberg som f ö fyller år idag)



Puss på tallarn, it's your birthday

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0