Bu & bä

Vad man inte är människa efter en natt med dålig sömn, det är helt otroligt. Jag känner mig som nån helt annan, och känner knappt igen mig själv alls.

Mycket snack hit och dit med bl a handbollen nu tycker jag, är synd att det inte bara ska kunna vara kul och kännas lungt. Men, folk snackar och i den här stan så vet folk vad man gör innan man gjort det. Så är det ju bara.


Var ute och trippade milen med Dannie, Mackan och Trulsa igår. Den här gången gick vi rätt, men det var desto tyngre. Det kändes längre. Mitt under slutflåset blev jag lite avsågad också, finns ju tillfällen för allt verkligen. Svettig, trött, lite lätt illamående och myggbiten - då så! Är väl ändå lite min melodi vid det här laget, så varför inte? Man borde ju vänja sig nångång tycker man...

Varpå jag inte sov så mycket inatt, den här dagen känns allt annat än värd. Tacka fan för att jag har R. på jobbet, han är en bra skit.


Nu kanske man ska sjunga lite gladare toner, midsommar är bokat i Leksand nu! Startuppställningen är jag, Frida, Jocke och min forna blinddate Gurra. 2 st avbytare kan tillkomma. På plats finns mr. Larsson med 2 kompisar och ej att förglömma; muschemännen från Rhodos har lovat mig högklassig underhållning. Mycket fint!
Jag köpte en ny telefon o nytt abonnemang igår, om det är bu eller bä vet jag inte än. Lunchsällskapet i form av Jessica var förstklassigt i alla fall.
P&L närmar sig också och det ska bli så grymt! Kanske bara blir den festivalen i sommar, men ännu har jag inte avskrivit Arvika... Volbeat och jag flätade ju ett stenhårt band oss emellan förra året, sånt kan man ju bara inte skita i.



Nuvarande laguppställning



Jag & Gurra                                                      Frida & Jocke




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0