mjaaa

Har jobbat hemma idag också, börjar kanske få en liten koll på detta nu. Vem vet?

Tränade igår, första med laget efter sista matchen mot västerås. Laget förresten, det var inte många som var med mot västerås. Kanske jag, Frida och Dojjan. Mycket nya/nygamla ansikten. Det var tungt, kan inte påstå annat och knäna värkte. Idag kan jag knappt gå för träningsvärken i mina lår och småsvullna knän. Årsmöte igår också, och jag betedde mig som en 4-åring men jag var trött och hungrig. Det är en godkänd ursäkt!

Det var tänkt att gå på bio ikväll, men det flyttade vi till söndag istället så jag åker nog bara och hänger med Soffan. Om jag kan cykla vill säga...


Har haft en sten i magen ett tag nu, och jag kan inte riktigt bli av med den heller. Har försökt lyfta lite med några, provat med andra - men nej. Det går inte. Vad svårt det är då!





En del av presenterna jag fick av Sofie och Robin... Tror ni det kan vara någon mirakelkur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0