vilse i skogen

Efter färdigjobbat jobb och skriverier så tog ringde jag Danielle och fick med mig henne på promenad. Vi tänkte traska milen i karlslund tillsammans med Trulsa, nånstans på vägen så tog vi av fel. Vi började åt fel håll, kan man ursäkta oss med, och då var inte skyltarna riktigt lika tydliga. Vi gick igenom skog där det knappt var nån stig och nästan ett torkat litet kärr, tusen och åter tusen mygg slogs vi mot innan vi lyckades hamna rätt efter vägbeskrivning. När vi hade gått (ganska bra fart) i 2 timmar så såg vi en skylt med 4km, då blev det bra tungt för benen.

2,5 timmes promenad i skogen, man kan säga att vi hann prata om både det ena och andra. Samt döda kanske tjugotalet myggor, om inte mer.

Fick ingen toppensömn detta till trots, ett jäkla skit det där! Har idag varit pruduktiv hemifrån och börjat kika på lite annat också.

Snart dags för träning, Mr Ågren har redan kommit hit för att hålla mig sällskap. Usch!



Här ågren inför mitt tandemhopp, lite lätt nervös.



Midsommar kan bli nåt riktigt fint det!
Muscheman, here I come!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0