Blöt tisdag

Dagen började med att jag vaknade 04.20 och trodde mig ha försovit mig. Efter det var det mindre lätt att slappna av...
Åkte till dagis kl 05.50 för att vara med och öppna och sedan har dagen rullat på.

Man kan säga att det inte riktigt har varit min dag.
 - Regn
 - Trött
 - Sviterna efter gårdagen i form av bultande huvudvärk (sömnproblem och lite grinigheter)
 - Fiskbullar

Jag har också varit godissugen och utan Onico i evigheter känns det som, tuggar sönder käkarna med allt tuggummi. Klart är också att vi drar till Skåne imorgon efter många om och men, fick som tur var ledigt men förlorar ju lite på det. Val som man får göra, hur ofta får man den här chansen?

Fick ett vykort från Thailand igår, Lisa gör sin livs resa och jag unnar henne såklart. Saknar henne och får mig att fundera på vad man själv håller på med... Fick ett hugg igår efter 3xH också, inte alls bra.

Nu ska jag snart åka till O'learys för dagens andra jobbpass, kör till 23 ungefär tror jag och sen ska jag packa och se så jag får med mig någon mat till resan imorgon. Samling kl 10 för avresa mot söder.

Håll tummarna för oss!

/Vändning, tack

What's the use of trying. All you get is pain. When I wanted sunshine, I got rain.

Kommentarer
Postat av: sofie

hugg....=) ?

2010-03-23 @ 19:11:36
Postat av: sofie

hugg ?..=)

2010-03-23 @ 19:14:13
Postat av: Anonym

Ett litet sakne-hugg i magen, inte den positiva bemärkelsen på hugg tyvärr :/

2010-03-24 @ 00:11:56
Postat av: EMMA

TACK :D Hahah stolt över att jag äntligen fick tummjäveln ur röven! :P



Ja, va fan! Vi kan ju se om vi kan styra käk innan vi börjar jobba så vi hinner ses lite :O När börjar du på fredag?? :)



Fick du gå in i servicen idag?? :D

2010-03-24 @ 02:17:00
URL: http://egolife.blogg.se/
Postat av: EMMA

Men då! Jag börjar fem å kör stängning men jag kan tänka mig att jag är placerad på övervåningen! :P Men jag kommer ner å säger hej ;)



Å tack min rara.. det är jobbigt när vovsingar dör

:(

2010-03-24 @ 23:00:10
URL: http://egolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0