Det kändes som fredag...

Jag trodde verkligen att det var fredag idag när jag vaknade, men så var ju uppenbarligen inte fallet. Torsdag den 18e mars 2010, ingenting annat.
Gick en före-frukost promenix till markbacken för att bli upphämtad av morgonens räddande ängel Emma och vi kom i tid! Grejade iordning havregrynsgröt istället för barnens mannagryns och kickade igång dagen.
Pettson hade sökt mig och när jag ringde upp efter arbetsdagens slut så hade det brunnit i knutarna, skön som hon är så har hon löst det. Var nära ögat...
Pappa hämtade upp mig med den nyfixade bilen och nu är det snart dags att få i sig lite bränsle innan träningen. Har nån konstig känsla i vänsterarmen, vet inte vad som håller på att haverera nu. Träningsvärken har i dagarna varit BRUTAL och det kommer sig väl antagligen av Lakes combat-träning kan tänkas, med lite plus från gymmet. Går runt med huvudbry och har pratat lite med päronen om saken, vet inte hur jag ska göra. Man kan iallafall inte göra alla nöjda, och knappt mig själv heller i det här läget tror jag.

Hade en kanonmyskväll igår tillsammans med Christina och Wilson, Sanna var där när jag kom och henne har jag inte sett sen sprutan så det var väldigt trevligt att surra över en bulle och en kopp te. Sushi och Greys avslutade kvällen perfekt.

Bigbig-T har signat sitt intresse för äventyr i sommar och vi ser henne självklart som ett starkt nyförvärv. Hon har förövrigt tajmat ett par sms nu så de lyft dagen avsevärt - det tackar vi för.



Dojjan, i Borlänge under P&L, dricker Dannieblandad-mojito
3 rätt av 3 möjliga


Imorgon är det dagisjobb - sovtid - jobb på O'learys sen är det lördag och gameday.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0