Förbannad

Jag köpte inte ett par skor, jag köpte fyra. Älsklingsdoserna från förra året FANNS på REA och jag var nära att gråta av lycka. Dedär skorna som jag ville bo i och som råkade få en marshall över sig när vi firade division 1. Ett par i svart och ett i vitt. Ett par röda också, annan modell och ett par svarta gladiatorsandaler.

Körde städjobbet och det gick helt okej igår, var dock dödens död när jag kom hem. Hungrig som ett as var jag också, tror knappt dörren hade gått igen förrän jag satt vid matbordet.


Jobb idag på dagis och uppstyrande av veckan, det har låtit som att det blir match på onsdag hemma så jag behövde inte ta ledigt. Däremot blir morgondagen svettig, men det kommer ju löna sig. Nu har Nacka äntligen fått tummen ur arslet och tackat nej - och plötsligt vet vi inte vad som sker igen.


Tycker jag har hållt mig duktigt nu och då kanske jag ska sluta också. Är så otroligt jävla förbannad just nu så jag känner att om jag vore en seriefigur så skulle det ryka ur öronen och ansiktet vara knallrött. F it!


Morgondagen:

06.15-14.00  Jobb på dagis
Bokade om träningen med Nisse för att sno åt mig någon timmes sömn
17.30-23  Jobb på O'learys


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vart jobbar du på dagis? :)

2010-03-23 @ 13:00:51
URL: http://jagheltenkeltjag.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0