Lördag?

Skulle ha jobbat i torsdags men vaknade kl 5 av brutalt ont vid solar p. Låg som en räka hela dagen och yrade. Kunde sova hela natten och trodde jag var med i matchen igen, såg tusen fram emot att jobba på Olerran på kvällen. Blev lite osäker på magen och så började det onda igen, vågade inte chansa på att må piss bland jackorna så jag ringde till Linda. Var så förbannad efter det, ville ju verkligen jobba. Hur ofta känner folk så om sitt jobb?

Så jag var hemma med pappsen, mixade soffläge med städning och vädring av rummet samt en lååååång dusch och nya sängkläder.

Idag vaknade jag upp till en solig lördag. Det är match idag, mot Tyresö. All the way in the kakel

Sedan är det dags att damma av barndomsminnena... Jag känner sparkdräkt, nappflaska och barnvagn - eller?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0