Magi och massage

Dagen började lysande med solsken och jag gav mig ut på en före-frukost promenix i grannskapet, stannade upp en stund för att se solen lysa på snön. Det är lite magi...

Jobb på dagis och träning på gymmet där mina frivändningar hade fått Nisse att gråta om han hade sett dem... Snabbdusch och sedan till universitetet för att vara "studiematerial" åt Frida på hennes massagekurs. Det är någonting jag gärna lånar ut mig som igen! Hon var grym :)

Har fått lite att bita i nu...



Imorgon blir det dagisjobb,
Fixa med bilstrukturering,
Mysa med Christina och Wilson.


Gårdagens räddare blev Sofie som visat sig vara en toppendonna!

Kommentarer
Postat av: sofie

tack vännen du vet att du alltid kan prata med mig

2010-03-17 @ 14:16:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0