Magplask

Det blev förlust med 4 bollar igår vilket innebär ett såkallat "startläge" på minus 4 på lördag. Ingenting man inte kan fixa till!

Matstoppet i Hässleholm blev en parodi för min del, med 5 minuter kvar till samling för att hoppa på bussen igen hade jag inte fått min mat och då fick Dannie och Frida steppa upp och stilla min hunger. Skitskåne!

Nu ska jag snart åka till dagis och sedan är det träning ikväll. Vad ska man sen laga för mat? Mamma åkte till Trysil inatt och kvadratmetern framför spisen spökar. Kanske svänger förbi bror och Christina en sväng senare, har ett sug efter att få mysa med folk jag älskar. Min kärleksgosse behöver få sig en omgång med pussar från faster och jag behöver lite pojkdregel på min tröja, så ska den här dagen också räknas.


Ja, på'na bara Wilson! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0