Mindre mysmåndag

Jag kan inte sova ordentligt när jag ska upp så tidigt, det är ju tydligt det. Vaknade före klockan när den stod på 05.15, är det friskt beteende?!
Hann inte mycket mer än komma till jobbet innan jag fick klet i handen och kaos i skallen, men det ordnade upp sig. Sista minutrarna idag segade sig fram, då gjorde sömnbristen sig påmind. Lyckades hålla mig vaken i bilen hem, stoppade vid apoteket och hälsade på gamla arbetskamrater och sedan hem för att sova en sväng. Svängen blev en stor sväng, tokslocknade och kunde inte få upp ögonen. Söndagen sitter nog kvar i huvudet än...
Iväg för att träna med detta glada gäng, måndagsträning som vi alla vet innebär SVETT och stön. Skönt efteråt ändå...

Hoppas kunna somna snart så morgondagen kommer på rätt köl direkt.


7 veckor kvar till sol, strand, salta bad och sara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0