Mitt i veckan, småändringar

Tittade just ut genom fönstret och upptäckte att äckelgubben som tokstirrar in, inte har gett sig... Drar mig till minnes en ljum sommarkväll för säkert 5-6 år sen, då min pojkvän Simon (som senare i livet kom att övertas av Mallan - en annan historia) stod i fönstret i 20 minuter i väntan på att göra helikoptern för gubbfan... Då kom han aldrig, det var ju synd.

När jag ändå är så långt tillbaka i tiden är jag glad att jag inte går kvar i högstadiet, för då hade jag kanske idag mötts av den aldrig gamla: "Vad är det för likhet mellan Anna och en toalett? -Bägge har blivit spolade" Simon och Adam är två pojkar som ska vara glada att de överlevde årskurs 9. (Låt oss nu hoppas att de hade haft jävligt fel också)

Jobb på dagis nu i 2 dagar, blir en tredje imorgon denna vecka och ingen är gladare än jag. På så vis fick jag lite tur då veckan fylldes ut av jobb - dock inget mys men vem är jag att vara girig? Hade varit ack så härligt att krypa ihop under ett täcke för två efter en kväll i ishallen, som inte direkt fylldes av folk som höll värmen uppe. Jag och Mickan samt övrigt hockeysällskap i släkten bevittnade en skitmatch i afton, så kvällens höjdpunkt får bli mina smackpussar av lillhunken Wilson och det gudomliga wienerbrödet.

-1 på vågen idag, 6 sedan nyår. Var och varför? Ingen aning, ingen är mer förvånad än jag. Efter kvällens fross är det nog påplusat ett par though... Mer och värre!

"Life is bajs, and then you die" - Mikaela Bergback


Hört på stan:
Tjej i 25års åldern pratar med sina två väninnor
- Vi träffades på gaybåten, men då hade han sin tjej med sig och jag var tillsammans med Maria - nej jag menar Helena. Och han ville att vi skulle ha trekant, och jag var såååå nära att ha det med han och hans flickvän men jag hade verkligen inte det. Men sen kom jag att tänka, jag är van att vara singel och jag är van att vara otrogen - så vafan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0