NU är det fredag!

Nu kurar jag nyvaken under en filt efter en snabb powernap, jobbade 7.30-13 på dagis och tog mig sedan och fick lite (läs mycket) färg innan jag kom hem och smackade i mig lite mellis innan jag stupade i säng. Börjar jobb nummer 2 om 2 timmar och jag kommer få sova om ungefär 10 timmar. Innan det ska en fredagskväll på Olerran dammas av och ikväll jobbar jag och fröken Sillrén dubbelt kan man säga. Ska promota morgondagens match och jobbar därmed i svart med lite specialdesignade affisher brevid. Dannie ser snyggt iskall ut, jag ser ut som om jag försöker klämma ut en skinnsoffa på bredden... Men det är lite utav mitt gameface kanske. Ems jobbar ju ikväll också, massa plus!

Imorgon är det match, 16.00 i Idrottshuset. Vi ses där!

jag vill nog åka hiss...








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0