Ny vecka, nya möjligheter

Det var match igår, en sån där som man helst skulle vilja spela om. Det blev förlust med 3 bollar och känslan av att den inte var helt ovinnbar låg kvar som ett tjockt molntäcke. Jag fick spela lite och var riktigt nöjd att få springa bort träsmaken, bara skit att vi inte vann.

Jag började dagen med en väldigt liten promenad eftersom snön har bestämt sig för att forsa ner från himlen igen. Jag är trött på vintern nu, ge mig vår. Grönt gräs, lite sol och mindre kläder. Eftersom jag inte jobbar med vinterskor så längtar jag efter att mina skor ska få vara torra efter att ha varit ute... Snöskottning och en tripp till Debora för att lämna tillbaka möbeltvätten innan jag åkte upp till uni. Har lite att tänka på nu.


Har lyft en sten från mina axlar idag och ska fortsätta med det tänkte jag, resan tillbaka till lifes life är på återtåg. Det snackas om sommaren, en tidig solresa, P&L och eventuella äventyr.





Veckan ser ut som sådan, träningar som vanligt, snack med laget och jobb på Olerran på fredag. Kan bli mer att fylla ut med, låt oss hoppas på lite mys i snöyran och lite jobb kanske...

Hala!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0