Think Kravitz

ÄNTLIGEN fredag! Den här veckan har jag stålsatt mig själv för att inte lura mig själv av dagarna, och nu öppnade jag ögonen till denna dag. Fredag!

Jobb på dagis
Sola och svettas
Hälsa på fasters ögonsten och krama om bror
Mys och uppladdning med min pärla Frida

Jag klarade natten i ensamhet med mitt trogna baseballträ bredvid sängen och idag kommer pappa hem. Jag drömmer massa konstigt, inatt har jag varit byggjobbare på Sofie och Robins husbygge. Oroa dig inte Sofie, jag ska hålla mina händer i fickorna tills du ber mig om annat.

Imorgon är det match, 14.00 avkast och öronproppar finns att hämta vid kiosken. 

Nästa vecka ska jag börja vara duktig (igen)
Magrutorna lyser med sin frånvaro...


I want to get away
I want to fly away
 

Kommentarer
Postat av: sofie

söt vi vill ha din hjälp vet du!!!!!!!härligt att du e engagerad kram

2010-03-27 @ 11:30:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0