Tirredarre

Kom upp idag också, men det är tveksamt om jag sover ordentligt på nätterna. Jag vet inte vad jag gör och det gör mig irriterad, sova som är min paradgren! Sova är ju kanske någonting som jag skulle kunna ta alla högskolepoäng i... Lurigt, men det kanske är lite som spökar just nu.

Ännu en dag på dagis och idag blev det miniutflykt till idrottshallen, grym aktivitet! Jag och Mickan scoutade lite blivande stjärnspelare, kan ha hittat nåt guldkorn.
Eftermiddag med Emma, bjöd på lite överraskningar kan man säga (!!) Exciting.. Imorgon är det påsklunch som har blivit så varmt omtalad att jag och min alltid (tyvärr) hungriga mage redan kurrar.


Dödsträning med Nisse idag, några nya farligheter också så träningsvärken lär snart komma knackande på dörren. Rätt svettig handbollsträning också och jag vet inte om man ska kalla mig handbollens Zlatan? (Lyckades tunnla 2 ggr, första gången det har hänt och det gör ju mig ödmjuk... eller inte!)


Avslutar med en bild på en riktig heting till snickare, nam nam nam ;)

TW är ingen vanlig gosse, förgyller ens dag ibland när man behöver det


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0