Helgen

För att börja där jag slutade sist... Vi vann mot Tyresö och säkrade därmed en allsvensk plats nästa år, som det ser ut just nu så ligger vi på elitseriekval. Två matcher kvar att spela i serien, mot fortsatt bra motstånd av två av de tre lag som ligger före oss. Nacka på onsdag och Tumba den 20e, låt oss se hur det kommer gå.

På kvällen stog det äventyr på schemat och vi skulle bege oss ut på landet i utstyrslar som inte sett ljus på 20 år. 80-tals fest i Hällabrottet, arrangör Sofie hade först haft med sig sällskapet till relaxen där de överaskade Robin (vars 25 år vi firade) och sedan iväg till lokalen där vi höll hus. Kanonstyrt med mat, lekar och tipspromenad om Robin. Fick hänga lite med Seboline som man inte träffar så ofta nuförtiden och vi dammade av våra buggkunskaper från sam-idrott. Tror att vi hade gjort Roggan stolt! Det var en kanontrevlig fest och Sofie med all hjälp gjorde det med bravur!

 Familjefoto



Jag mådde bra igår eftersom att mitt magont satte in i lördagskväll igen och satte stopp för all konsumtion som kunde ha kommit i bruk. Var däremot lite ledsen och sur på mig själv bland annat... Åkte och kollade på brors sista match för säsongen och trots förlust på straffar så var den helt okej. Träffade Maria och David som jag fick prata med över två kravallstaket, vilka huliganer vi är. Gick hem till Frida för myskväll med en dålig film och god mat. Hon är en sån pangpärla, jag vet inte hur det skulle gå utan henne. Fick traska hem till Emil och Christina där mamma och pappa var barnvakt och somnade i soffan innan vi kunde åka hem. Fick sms av Emma inatt att O'learys vann "Bästa mötesplats" - go oss!
Har idag varit ute och gått milen i solskenet med mamma, ska träffa Christina och Wilson, till resebyrån med Pettson och försöka reda upp lite i min känslomässiga oreda. Sen är det träning och jag känner att jag vill ge Therese Jämthed en riktig björnkram för att hon är så söt.

/Håll tummarna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0