Vilken onsdag!

Ramlade ur sängen kl 06.30 och se på fan, träningsvärken har bara hälsat på axlarna/skuldrorna... Men den jäkeln brukar ju kunna hålla på sig så jag ska nog inte vara så kaxig än.

Dagen har rullat med påskpynt på dagis, uppstyrande av en snygg påskhare och en tusen god påsklunch med efterföljande nap på en soffa brevid Emma. Fräna grejer på G!

Nu sitter jag hemma och ska skicka med pappa en beställning innan jag rullar iväg, ska även idag försöka komma till bror, Christina och Wilson en sväng innan det blir kvällsfika med Sofie. Träningsledig idag också, det här är ju bara guld!

Blev inringd på jobb imorgon också, dubbeljobb dagis/o'learys - catjing!


Lite siffror som bränner extra:

7, 8, 17, 46
Vad kan det vara måntro?




Några av barnen blev skrämda till tårar, men jag tycker att hon är bra snygg!

Kommentarer
Postat av: sofie

vad e det för siffror ???=)

2010-03-31 @ 18:58:22
URL: http://soffansofie.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh jävlar vilken dag det har varit! =) Å världens bästa påskhare! =) GALET

2010-03-31 @ 21:17:00
URL: http://enblektblondin.blogg.se/
Postat av: Abbebabe!

Ja nr 17 de måste ju va jag!!!

2010-04-01 @ 22:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0