vinst igår, oviss vecka



När man stretchar i ensam majestät...


Vi vann igår, 29-25 efter en bra första halvlek och medioker andra. Så nu har vi förlängt säsongen med oviss tid och ovisst är även när och var vi ska spela mot vilka. Underbart med struktur och uppstyrt!

Jag bara hoppas att jag inte försökt ta ledigt för ingenting, då blir jag riktigt grinig. Trots att jag fått ett extrapass på Lärkan så vill jag ju plocka malvas till tusen nu.
Igår efter matchen var jag rätt så förbannad, fick en utvisning som jag inte är helt nöjd med och sedan blev det häng brevid Abbe. Inte blev jag gladare när jag kommer hem för att upptäcka att jag inte har någon nyckel, sätter mig i bilen och åker upp på stan igen för att få nyckel av mamma. Hem och packa snabbt innan Frida hämtar upp, mat, dusch, fix och snack innan vi cyklade oss upp på stan för att se lite folk. Vi tog oss varsin drink på O'learys, hälsade på Dannie och mina andra kära kollegor och placerade oss i soffan. Satt och surrade lite, kollade på folk och bara var. Bigpig och NJ kom förbi en snabbis och vi drog oss sedan alla hem till sitt för en härlig sömn. Jag fick tvärpunka vid varberga och var sådär nöjd...


Drömde att jag och Joel var i Thailand och surfade - king var det. Och sen vaknade jag...
Ska idag shoppa lite skor (eventuellt mer) och sedan jobb, kanske en filmkväll med Den Heta + pojkvän och spider.



Vilket lyft...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0