Vinst och vidare

Vi vann matchen igår, med tio bollar trodde jag men det var bara nio. Det spelar väl ingen större roll eftersom att oavsett nio eller tio så gick vi vidare till playoff 2.

27-18 blev slutsifforna och 811 på läktaren. Riktigt skönt tryck och många rara människor som var och hejade. Fasters lilla älskling hade klappat händerna och hejat hela matchen, men somnade lagom när man ville kelas efter avblåsning.

Jobb på O'learys på kvällen, golvet i 3 timmar och jag trodde att jag skulle DÖ! Svettades som en tok och hade tusen ont i benen, kan ju ha att göra med att man spelat en match innan men ändå. All heder åt gummorna som löper hela kvällarna! Fick testa på mer servering och jag blir så nervös, känner mig inte alls hemma där... Tror att jag ska dra ner stället i smutsen, man har bra självförtroende sådär. Annars en bra kväll med mycket folk i skönt flow, bra dricks, glad Palle, skjuts av Dannie och kram på Jonas, David och Dojjan.

Är idag helt FÖRSTÖRD! Ställde om klockorna inatt, 05.00 somnade jag och 09.45 vaknade jag... Har sovit från och till hela dagen, känner mig tokbakis. Hoppas jag kan somna ordentligt sen eftersom jag ska iväg till dagis kl 05.45 imorgon bitti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0