Dannie 25 år! - 3 dagar kvar

Idag fyller hon 25 år! Många grattis och fler blir det imorgon när brakfesten smäller av stapeln.


Vilken roli bild jag hittade, båt måntro?



Min födelsedag blev kanonbra, fick många fina presenter och massa massa massa gratulationer av folk från överallt. Ni gör mig glad!
Domen från farbror doktorn blev operation av bägge knäna, första blir en titthålsoperation i juni.
Igår blev det en spontanutgång med kusin, Joel, Hobbe och Get. Mötte upp T och Frida kom senare, tusen folk var ute och Pettson hookade på dansgolvet som var svettigt. Höll på att hamna i bråk med en liten smurf som var två äpplen hög, men skrattade henne i ansiktet.
Fick ett sms av L: "Tja kingen. Vad gör du?" Varpå jag svarar: "Äger strömpis. Ensamt på toppen. Vart är du?" Jag och Malin var oerhört tacksamma över att ha lånat Robins stora paraply eftersom regnet öste ner, en dalakarl hoppade in i vår taxi och bjöd oss på korv på OK/Q8 innan han tog taxin hem. Jag tömde mina dalmålskunskaper i baksätet så killen skrattade tårar.

Marieberg med Pettson för fixande av det sista inför resan. Mycket snart ligger vi på stranden. Underbart!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0