Home again

Nu är jag hemma igen efter 2 veckor i Grekland, på Rhodos närmare bestämt. Jag har saknat en del mer än jag trodde jag kunde göra på två veckor, men där ser man litegrann vad folk betyder.

Vi har såklart haft det underbart, jag och Pettson. Träffat mycket roligt folk, solat, ätit FÖR gott, badat i det inte tusen njutningsfulla vattnet, festat, sovit, strosat i gamla stan och kollat i affärer i det häpnadsväckande stora centrumet. Pettson lyckades tillslut stena en duva och lägga en annorlunda svordom till en idiot på stranden.


Vi grinade lite över solbrännan, vart tog den vägen? Vad äre frågan om?! Men vissa kort skvallrar om vårt krigande på stranden och det är ju iaf ett litet plåster på såren

.

I början var jag irriterad på att dessa jeansshorts var för stora i midjan... i slutet av resan kändes detta faktum enbart skönt. 2 veckor med tsatsiki och hotellets vedugnsbakade pizzor har satt sina spår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0