My b-day - 5 dagar kvar

För 21 år sen kom man till världen, och har hunnit med en del redan. And more to come, så att säga. Bara den här sommaren ska jag sätta minnesmärken, var så säker.

Jag blev väckt vid 6 med sång, frukost på sängen och presenter av mina underbara föräldrar. De skämmer allt bort mig. Somnade om en sväng och blev väckt av Skurt som önskade en grym födelsedag samtidigt som han laddade för en dag bland hönsbajs. Är det karma som talar? ;)
Sms har smattrat in och FB ska vi inte tala om, vad mycket härligt folk man har omkring sig. Jag vill fylla oftare bara för att man pratar med dem man inte pratar med så ofta.


Mycket att göra idag innan det trillar in lite folk på kalas. Får domen idag, hjälp!

     

Det var då det...



5 dagar kvar till RHODOS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0