Ny vecka igen

Torsdagen för pappsen blev tusen lyckad och han var mer än nöjd. Det var lite slitna miner vid frukostbordet i fredags men det får man ju ta!

Jag var väl den piggaste i familjen så efter en snabbröjning av de tunga grejerna så åkte jag till Emil och Christina för att få lite slingor i min inte längre så blonda kalufs. Nu äre ljust igen! Packade ihop "flyttväskan" och åkte hem till Sofie och Robin där jag spenderade helgen som kattvakt. Hade fått ett A4 med regler som skulle följas, mycket bra regler! Fast lite för svåra för att kunna checka av alla för Fröken Axelsson. Drog först hem till Tessan och blev bjuden på mat av P and K och deras grannar med köttöverskott - man får tacka och bocka! Sedan hem till Frida och Jocke för inflyttningspärla och vidare till Strömpis. Blir inga större utsvävningar om denna kväll just nu, känns ovärt.

Mådde not so much på lördagen när jag vaknade och fortsatte tyvärr på samma sätt. Skrapade ihop bitarna av mig själv och blev hämtad av Mickan för jobb på travet med henne och Dannie. Sprang oavbrutet i trappor hela dagen och det var en ny upplevelse det här med trav. När vi packade ihop kom det 3 killar i min ålder, och plockade ut 40 000:- i vinstpengar. Det är svårt att glädjas med andra ibland...
Svängde förbi gyllene måsen och hoppades på det bästa, matintaget hade varit begränsat under dagen. Segsprunget var det men igång kom man till sist och jag åkte till väster för att hooka ihop med T och hennes grabbar, samt Jessica och hennes töser. Blev ännu en kväll på Strömpis som hade nypremiär kan man väl säga, mötte på massa kändisar och dansade järnet. Letade som vanligt efter mina vänner en sväng innan jag hittade dem och med nästan bara en blick gick jag och Weiseman och plockade ut jackorna. Penishat på BK och en lång lektion av Jonas fick avrunda vår kväll.

Mådde många ggr bättre på söndagen än dagen innan och mös lite i soffan, tog ett bad och åt lite innan jag åkte och jobbade på sotarn. Kanongrillkväll med Sofie och Robin avslutade min helg och vad mycket jag har lärt mig den här helgen.

Dags att förvalta mina kunskaper!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Hahaha jaaa! Jag är så glad att det var Just Jag som gick förbi och såg dom ligga där i fönstret! Hihi



Va du jobbar överallt! Vad är det du gör på travet/sotarn? Roligt med jobb! :D



PUSSEN

2010-05-04 @ 00:55:58
URL: http://egolife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0